WIR | How to Flirt with a Naked Werewolf (part 2)

October 3, 2013 While I'm Reading (WIR) 3

Every Thursday I bring you a chance to relive a favorite book with quick glimpses at my reactions and predictions While I’m Reading (WIR). 

*** I’m trying a different format this week, so let me know if you like it or not (if you care one way or the other) ***

How to Flirt with a Naked Werewolf

Title: How to Flirt with a Naked Werewolf

Author: Molly Harper

Narrator: Amanda Ronconi

Get it on Amazon


I listened to How to Flirt with a Naked Werewolf, so instead of page numbers for my reactions I have the time (as of the end of the quote). Within each spoiler are the quotes that resulted in the reactions below it. My reactions are copied from some of my bookmarks while reading (not all of them, because I go a little overboard). So if you just want reactions, don’t open the spoilers. But if you’ve read it and want to know exactly what part am I at, read them. 

Chapters 12 – 23 (conclusion) of How to Flirt with a Naked Werewolf

Spoiler title

LOL! In his defense it does. That was just hot…

Spoiler title

WTF?!? That’s messed up.

Spoiler title

Seriously! What the HELL are you thinking? That’s a great way to die…

Spoiler title

So this is what happens when you date a werewolf. Growling and awkward random nudity…lol

Spoiler title

Right? They’re so gonna get attacked.

Spoiler title

Oh shit. Should have seen that coming a mile away…

Spoiler title

oh god. that sucks. so scary. 

Spoiler title

awww followed by a lol

Spoiler title

Oh God, don’t let it be Maggie.

Spoiler title

Well Shit! I did NOT see that coming!

Spoiler title

Yay! I totally called that one 🙂

Spoiler title

LOL! Yay!! She can’t escape those nuts

Have your read How to Flirt with a Naked Werewolf

What were your reactions? Look for my book review coming soon!

Follow on Bloglovin


Photo of Berls
About Berls
Berls has been a book lover her whole life. She reads pretty much every genre and is currently working hard at making her childhood dream of becoming an author come true. She loves sharing her thoughts about books, blogging, and just random fun stuff. She's a challenge and read-a-thon junkie, so it's no wonder that she loves co-hosting the COYER reading challenge. Leave a comment, Berls is always happy to chat!

3 Responses to “WIR | How to Flirt with a Naked Werewolf (part 2)”

    • Berls

      The parents really were hilarious. I loved them – but yeah, I’d have to agree, I don’t think I’d want them as my own either. Mine are crazy enough as it is LOL

Leave a Reply

CommentLuv badge

This blog uses premium CommentLuv which allows you to put your keywords with your name if you have had 0 approved comments. Use your real name and then @ your keywords (maximum of 9)